Erotikus történetek

Friss topikok

Linkblog

Bevezető

2010.10.07. 00:09

szerző: rottweiler

Sziasztok!

Bizonyára sokan olvastatok már erotikus, illetve szextörténete(ke)t. Jómagam is szoktam írni, néha csak unalomból, néha a vágy miatt, de van, amikor csak szomorúságból. Igen, ha szomorú vagyok rengeteget írok, megnyugtat, nektek is ki kéne próbálni. Szóval úgy gondoltam valahol meg kéne osztanom ezeket a történeteket, tanulni, fejlődni a kritikákból. Nem szeretnék reklámozni, de már feltettem a történeteimet egy bizonyos oldalra, de szerintem (pozitív értelemben) teljesen más egy saját blogon megmutatni. Na, nem dumálok tovább, tessék olvasni, és persze kommentelni!

Üdv: Rottweiler

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikus-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr332352104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása