Erotikus történetek

Friss topikok

Linkblog

Egy éjszaka egy biszexszel

2010.12.28. 21:59

szerző: rottweiler

Bocsánat, hogy ilyen sokáig nem írtam, de elment a net, és nehezen született meg a történet. A lényeg; nem akarok a főszereplőről sokat mondani, mert még megromlana a köztünk lévő egyszerű barátság, remélem, hogy az illető nem olvassa a történetet, bár minden igaz róla. Címet nem tudok neki adni, várom kommentbe a javaslatokat, meg persze a véleményeket. Szóval a történet:

Emlékszem arra az estére. Hogy is felejthetném el...?! Egy klubban voltunk. Mikor megérkeztem Téged láttalak meg először. Te azonnal átöleltél, és puszilgatni kezdtél. Mindketten kívántuk a másikat, csak ezt nem még tudtuk egymásról. Én első látásra Beléd szerettem, olyan volt, mintha évtizedek óta ismernélek, de persze reálisan nézve tudtam, hogy a kapcsolatunk lehetetlen, mivel idősebb is vagy nálam jóval, tudom, hogy meleg vagy, és egy picit híres is, ezért csak titokban szerettelek. Csak barátok voltunk, hogy is feltételeznénk egymásról, hogy bármi több is lenne köztünk. Ölelkezve bementünk a klubterembe, ahol sötét volt, és a zene dübörgött. Mikor beértünk, Te átkaroltad a derekam, és táncoltunk. Kis idő múlva mindkét karoddal átfontad a derekam, én pedig a mellkasodhoz bújtam. Államnál fogva fölemelted a fejem, és a szemembe néztél. Gyönyörű barna szemeid voltak! És a tekinteted... felejthetetlen volt! Sokáig gyönyörködtünk egymás szemében, mikor közelebb húztad ajkaim a Tiédhez, és forró csókot leheltél rájuk. Csodálatos érzés volt először csókolózni, főleg Veled! Átkaroltam a derekad, és a válladra hajtottam a fejem. Te a hátamat simogattad eközben, és a nyakamat csókolgattad. Lassan letérdeltem Eléd, mellkasodat, hasadat egészen az ágyékodig végigpuszilgattam, éreztem, hogy már nem bírsz magaddal, többre vágysz, és én is. Megfogtam férfias karodat, és kivezettelek a teremből.
- Nem tudnánk valahol kettesben lenni?- kérdeztem begerjedve.
- Dehogynem, hozzánk nyugodtan elmehetünk, nincs messze.
Kisétáltunk a buszmegállóhoz, ahol csak ketten voltunk. Pár perc múlva éppen arra jött egy taxis, így gyorsan leintetted, és beszálltunk. Te végig erősen fogtad a kezem, tudtam, hogy félsz az autókban, mivel már nem egy kisebb baleseted volt, de simogattalak, nyugtatgattalak. Kezemet a hasadra tettem, és megcsókoltalak, de te csak csitítottál;
- Még ne! Várj egy picit, nyomikám...- suttogtad, és rám mosolyogtál tökéletes fogsoroddal. Mikor végre leparkolt a taxis, fizettünk, és kiszálltunk, láttam a vágyat a szemedben. Bementünk a házba, és leültünk a konyhában. Te rögtön töltöttél két pohár vörösbort, és az egyik poharat felém nyújtottad. Tudtad, hogy fiatal vagyok, és nem szabadna innom; imádom ezt a csöppnyi felelőtlenséget Benned! Kortyoltunk a borból, miközben egymást néztük. Láttuk egymás szemében a vágyat. Letettem a poharat, és egészen közel hajoltam hozzád, és egy finom csókot leheltem az ajkaidra. Kezeid a feszes melleimre tévedtek, és elkezdték kigombolni a hófehér blúzomat. Melltartó nem volt rajtam, így eléd tárultak hatalmas, formás melleim. Imádtad kényeztetni őket, csodálatos érzés volt mindkettőnknek. Vállamon lecsúszott a könnyű blúz, és immár egész felsőtestem Eléd tárult. Lassan, érzékien levettem a pólód, és a mellkasodat masszíroztam, majd Hozzád bújtam, meztelen felsőtestünk összeért, ajkaimat a Tiédre tapasztottam, és nyelvem lassú táncra hívta a Tiédet. Hirtelen fölálltál, és öledbe kapva a hálószoba felé indultál. Ott hanyatt fektettél az ágyadra, fölém hajoltál, és a számtól lefelé végig csókoltál. Mikor a farmeromhoz értél megálltál, kigomboltad a sliccemet, miközben a köldökömnél puszilgattál, és lehúztad a nadrágom a bugyival együtt. Hosszasan gyönyörködtél bennem, fölém hajoltál, és a cicimet csókoltad. Hirtelen megfordultam, és Föléd hajoltam, így Te alulra kerültél, és rajtam volt a sor, hogy kényeztesselek. Teljesen lehajoltam, melleim a mellkasodhoz értek, és apró puszit adtam a szádra. A kulcscsontodtól egészen a farmerodig végighúztam az ujjam, majd elkeztem lassan, szenvedélyesen kigombolni a nadrágod, és lehúzni a slicced. Éreztem, ahogy a férfiasságod már kőkemény, így azt kiszabadítottam a nadrágodból. És végre megláttam, amiről hónapok óta csak álmodtam. Felálltunk, átöleltelek, és megcsókoltalak, majd mögém léptél, és nyakamat finoman harapdálva bal kezeddel a melleimet, a jobbal pedig a szeméremdombomat simogattad. Jobb karodon végigsimítottam, majd mindketten letérdeltünk, és Te a szeméremdombomról áttértél a csiklómra, és azon kezdtél körözni az ujjaiddal. Hamarosan az egész testem remegni kezdett, mélyeket sóhajtottam, mikor Te hirtelen a középső, és mutatóujjaddal benyúltál a hüvelyembe. Csodálatos érzés volt, a kéjtől felsikoltottam, de Te az ajkaidat az enyéimre tapasztottad, és végig csókoltál, míg én csukott szemmel átéltem életem legszebb orgazmusát. Felálltunk, és hosszasan csókoltalak, megköszönve a nekem okozott gyönyört, majd a kezem a mellkasodról lecsúszott egészen az ágyékod alá, és kezembe vettem gyönyörű férfiasságod. Letérdeltem Eléd, és bekaptam a makkodat, mire Te felsóhajtottál. Tudtam, hogy élvezed, ki ne élvezné?! Lassan elkezdtem verni a farkad, és a heréidtől a makkodig végignyaltam, majd nagyon lassan egészen bekaptam. Felszisszentél a kéjtől, és végigsimítottál a hajamon, láttam a szemedben a forró szerelmet. Hamarosan éreztem, amint a férfiasságod lüktetni kezd, és hallottam, ahogy kapkodod a levegőt, és vártam, hogy elélvezzél. Ösztönösen a farkadhoz nyúltál, és beleélveztél a számba. Éreztem a számban a meleg spermádat, és amit tudtam, azonnal le is nyeltem, de még így is jutott a számra, és a melleimre. Vállaimnál fogva felállítottál, és a számról kezdted lenyalogatni az orgazmusod eredményét, velem együtt. Ezután a számról áttértél a melleimre, és onnan kezdted lenyalogatni, mire én a csiklómat kezdtem izgatni. Már majdnem elélveztem csukott szemmel, mikor éreztem, hogy abbahagytad a melleim nyalogatását, a számra tapasztottad a Tiédet, és gyengéden lefogtad a kezem.
- Nélkülem akarsz elélvezni, mi?!- mosolyogtál, és elhúztad a kezem a csiklómtól, a szádba vetted az ujjaim, és érzékien elkezdted lenyalogatni. Kicsivel később leültettél az ágyadra, hanyatt fektettél, és újból merev farkadat a csiklómhoz helyezted.
- Kérlek... óvatosan. Szűz vagyok. - suttogtam, mire elmosolyodtál, és megcsókoltál.
- Vigyázok, megígérem.- suttogtad vissza.
- Időben kiveszed, ugye?- aggódtam újra.
- Persze.- csókoltál meg újra. Tudtam, hogy Benned megbízhatok, és lassan elkezdted mozgatni a csípődet, egyre beljebb hatolva. Minden fájdalmam ellenére éreztem, mennyire gyengéd vagy velem. Hirtelen éles fájdalom hasított belém, önkéntelenül is felsikoltottam könnyes szemmel, de Te azonnal megsimogattad az arcom, és megcsókoltál. Szavak nélkül is értettük egymást, tudtam, hogy a lehető legóvatosabb vagy velem. A szád még mindig az enyémre tapasztottad, és éreztem, ahogy a melleimet kezdted simogatni, és egy nagyobbat löktél a csípőddel. Fájdalmamban a takarót markoltam, de éreztem, hogy vigyázol rám, teljesen megbízhatok Benned.
- Jól van, cicám, nincs semmi baj.- nyugtatgattál, és végre teljesen magamban érezhettelek. Mélyet sóhajtottam, és csukott szemmel szorosan magamhoz öleltelek.
- Imádlak!- lihegtem kimerülten, és hosszan megcsókoltalak. Éreztem, ahogy vastag férfiasságod kitölti szűk hüvelyemet, csodálatos érzés volt! Lassan, óvatosan férfiasságod ki-be mozgatva órákig szeretkeztünk. Hamarosan remegni kezdett a testem, fejemet önkéntelenül hátravetettem, és a takarót markolásztam, és hatalmasat élveztem, mire Te kivetted a farkad, és a hasamra élveztél. A testem még mindig remegett, mikor Te fölém hajoltál, a melleimmel játszottál, és a hasam kezdted lenyalogatni. Időnként megcsókoltál a spermás száddal, majd visszatértél a hasamra. Mikor végeztél, hálásan megöleltelek, Te mellém feküdtél, átkaroltál, és hosszú percekig csókoltál. Még emlékszem, hogy a melleimet, és a hasamat simogatod, azután a karjaidban a csókod közben elaludtam.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikus-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr712544979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.26. 20:36:05

"megromlana a köztünk lévő egyszerű barátság"

Ilyeneket ábrándozol vele/róla, és azt mondod "egyszerű barátság"? :)
süti beállítások módosítása