Erotikus történetek

Friss topikok

Linkblog

Előzetes

2011.02.08. 01:33

szerző: rottweiler

Sziasztok! Úgy gondoltam, most írom életem legjobb szextörténetét! Ezért úgy gondoltam, fel kéne tenni belőle egy előzetest, ilyen kedvcsinálót. xD A helyzet az, hogy még nincs címe, ötleteket ismét várok. A történet annyi lenne, hogy egy zenész venné el a szüzességem. Milyen naiv vagyok... Na, először egy kis simogatás, csók, orál... Á, baszki nem mondom el, várjatok csak türelmesen, így lesz teljesen izgalmas! :P De a beígért előzetest felteszem. Ami -kérlek szépen- a következő:

Hozzáléptem, és a pólója alatt a hasát kezdtem simogatni, majd egészen fel a mellkasáig, miközben megcsókoltam. Lassan levettem én is a pólóját, és csukott szemmel átöleltem. Miután szétváltunk furcsán nézett rám.
- Kicsim... Volt már a szádban... pénisz?- kérdezte zavartan.
- Még nem.- feleltem. Éreztem, hogy elvörösödtem, tudtam, hogy nem ezt a választ várta.
- És szeretnéd?
Nem tudtam, mit válaszoljak. Persze, hogy szeretném, de azért picit még idegen volt a gondolat. Mi lesz, ha nem tetszene valamelyikőnknek? De gyorsan döntöttem.
- Igen.- mondtam határozottan, és mélyen a szemébe néztem.

(Részlet a "Zenésszel" c. történetemből)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikus-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr952645875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása